divendres, 30 de gener del 2015

M'agrada!

Aquest és el títol que conforma el poema de la pau que hem fet els alumnes de tercer:


M'agrada

M'agrada jugar amb els amics,
M'agrada la gent bona al.lota,
M'agrada que la meva germana estigui en silenci,
M'agrada que la gent em digui coses bones,
M'agrada compartir,
M'agrada que no hi hagi bregues,
M'agrada estimar totes les persones que m'estimen a jo,
M'agrada ser especial,
M'agrada que els meus amics em xerrin bé,
M'agrada la tranquil.litat,
M'agrada que la meva família m'estimi,
M'agrada que tothom tengui casa i coses per menjar,
M'agrada ajudar  tota la gent del món,
M'agrada fer amics,
M'agrada deixar les meves coses,
M'agrada que la gent del món sigui feliç!     


I amb tot el que ens agrada, vos desitjam bon cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada